Pages

Kurang sensitif

Sensitiviti akan menjadi kurang apabila terlalu lama sangat berkapel/kawan dan juga kerana mengaplikasikan komunikasi secara terbuka. Contohnya macam komunikasi aku dengan husband aku pagi tadi. (Hehe langgar sedikit perkara yang aku sebutkan dlm pos terdahulu)

Pyan (Husband) : Bestnya, tak sabar nak buka puasa dengan mak hujung minggu ini. Rasa puasa lebih berkat dapat bukak puasa dengan dieorang nanti.
Mizzy N : Puasa bukan amalan individu ke, kalau macam tu tak dapat buka puasa dengan dieorang akan kurang berkat puasa. (TETIBA DALAM PALE OTAK TERFIKIR, MAK OOII TOO DIRECT)
Pyan : Memangla. Tapi rasa lagi bahagia kalau dapat bukak pose tengok muka ayah bonda.
Mizzy N : Adeh babe, hahhaa direct sangat cakapkan. Ok, tukar ayat.
Best la juge kan dapat bukak puasa sekali sekala dengan keluarga.
Pyan : X pe ok je.

:)))

Ayat kena lebih manis. Namun kejujuran itu tetap ada di situ. Oh yeah. Bye.

3 comments:

ouT oF My MinD said...

tak salah be urself lah...at least lepas 10 taun kawin, takde la kuar statment

"u nie ckp direct je kan.."

Au and Target said...

Fighting already? Happy Ramadan Mizzy!

mizzyN said...

out of my mind, ooo.

au and target, not fighting la you kitty cats. just small talk.

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah