Pages

Air hujan rintik-rintik atas kepala aku

Tengah dengar lagu Raindrops Keep Falling On My Head dendangan Allahyarham Ahmad Daud. Old skool gile ko.

Raindrops Keep Falling On My Head

Raindrops are falling on my head
And just like the guy whose feet are too big for his bed
Nothing seems to fit
Those raindrops are falling on my head they keep falling

So I just did me some talking to the sun
And I said I didn't like the way he got things done
He's sleeping on the job
Those raindrops are falling on my head they keep falling

But there's one thing I know
The blues they send to greet me won't defeat me
It won't be long 'til happiness steps up to greet me

Raindrops keep falling on my head
But that doesn't mean my eyes will soon be turning red
Crying's not for me
'Cos I'm never gonna stop the rain by complaining
Because I'm free
Nothing's worrying me

It won't be long 'til happiness steps up to greet me

Raindrops keep falling on my head
but that doesn't mean my eyes will soon be turning red
Crying's not for me
'Cos I'm never gonna stop the rain by complaining
Because I'm free
Nothing's worrying me


source : http://www.lyricsbox.com/b-j-thomas-lyrics-raindrops-keep-falling-on-my-head-8mt8jj5.html
cerita berkaitan 1 : http://www.songfacts.com/detail.php?id=
cerita berkaitan 2 : http://en.wikipedia.org/wiki/Raindrops_Keep_Fallin'_on_My_Head


Nie versi asal nyanyian Burt Bacharach. Visual die tak best sangat.


Ni plak versi B.J. Thomas.



Versi Allahyarham Ahmad Daud tak boleh keluar sini nanti aku kena saman plak.

X O X O

MizzyN


ps: Emosi gembira.

6 comments:

nooreen.rahman said...

haha lagu ni aku pernah kene nyanyi masa skolah rendah. cikgu english ajar. nama dia teacher ong. ha ha ha ha ha teringat zaman skolah rendah. ni lah lagu yg aku nyanyi bawak balik umah, skali mak aku betulkan aku salah nyanyi. ha ha ha ha ha

azyze gomez said...

tak pe, takpe, ubuh je kat sini.
aku tak bagitau sesape yang ko publish versi Ahmad Daud. Hi hi hi!

mizzy N said...

nooreen: aku ni sangat lambat nak menghargai lagu lama-lama nie.

cousin ko lia (betulkan, yg dorm c dulu tu) pe cerita? da ada baby?

ely: o no. kenot darling. tgk kat pc jek buleh. aku kan skema :-P

mizzy N said...

nooreen : zaman kecik dulu memang belasah aje nyanyi lagu ikut lirik suker ati kita kan. cikgu ong mesti bangga kalau ko dah hapal habeh lagu ni sekarang.

mizzy N said...

nooreen : zaman kecik dulu memang belasah aje nyanyi lagu ikut lirik suker ati kita kan. cikgu ong mesti bangga kalau ko dah hapal habeh lagu ni sekarang.

Sherry said...

Congrats already 100 follower


Anothercontest.blogspot.com

hELLO

hELLO
:D

Followers