Pages

Parti hari raya ke parti o?

Aku daripada LG nak naik lif ke tingkat 3. Depan lif ada dua minah tunggu lif sekali. Kami naik lif dan sorang pergi Tingkat G, tinggal satu minah dan satu MizzyN. Minah satu lagi nampak kat G tu meriah je dan dia tanya aku dengan nada skeptik "Ada apa ah?" Aku auto jawab "Mesyuarat Puspanita". Dia respon "Owh." Dalam kepala otak aku duk fikir, "tanya dengan tak sopan langsung". Nak je aku jawab tadi "Parti Orgy" atau variasi sopan sikit "Parti Hari Raya". setan Minah ni pun tekan tingkat 1 dan aku fikir "ceh budak news ke?" Tanya cam best je.

6 comments:

ninieZUERYANNIE said...

nadhrah, kalo tanye camtu x sopan eh?

Eliz said...

whahahah mesti dier terkebil-kebil kalo ko bgtau dier 'party orgy'

Eliz said...

whahahah mesti dier terkebil-kebil kalo ko bgtau dier 'party orgy'

Naddy said...

Ninie : Cara dia bertanya yang tak best tu. Bagi la opening macam "ramainya orang ada apa a?" Walhal sebelum tu tunggu lif dan masuk lif ignore aku je. Sesaja cari motif nak emo pagi2.

Eliz : Semestinya die emo. Loyar buruk giler.

ouT oF My MinD said...

ko nie nape...benda camnie pun kesah. PMS eh...

Naddy said...

sib baik tak keluar perkataan khinzir segala macam sekor blogger tu. hahha merengzz.

hELLO

hELLO
:D

Followers