Pages

Tengok Exora 10.15 pagi.

Pagi-pagi lagi aku dah pergi tengok Exora tadi. Aku cuma lalu depan kedai dia untuk ke sekolah. tapi alang-alang dah lalu depan kedai mestilah masuk sekali dan cek apa yang patut.

Cantiklah design dia. Bangga pulak aku Malaysia boleh menghasilkan kenderaan secantik nie. Biasak le yang cantik mesti nak belek-belek dan puji banyak tapi spek dia belek juga tau.

Ini bahagian letak barang dia. Kalau nak lagi luas bukak la seat belakang tu.


Cuba teka ni apa? Ahax. Tak ada hadiah untuk tekaan betul.


Perkara wajib ialah berposing sama kereta baru Malaysia. Yang ni aku memang confirm poser. Orang jual tu kata kalau handphone ko ada bluetooth boleh guna handsfree kereta ni dan suara pemanggil akan dengar melalui speaker kereta. Adakah agaknya nanti rasa macam bercakap dengan KITT.


Penutup bahagian enjin kereta, bagi tujuan membanyakkan gambar.

Enjin dia. Orang yang jual tu tanya aku nak tengok enjin ke? Aku cakap tak yahlah sebab aku bukan tau apa pun pasal enjin kereta nie. Lepas tu rasa macam nak tepuk dahi sebab baru je mengaku kelemahan I.


Posing seksi Exora, tapi sayang tak sharp la pulak.


Boleh buat parti la Proton lepas nie sebab ada kereta baharu (Ely, jangan jengkel). Ia akan memberi saingan kepada pengeluar lain di pasaran kenderaan pelbagai guna. Alahai aku baru perasan yang aku tak ambil gambar badan Exora. Tadi tak sempat nak tengok lebih-lebih. Kalau nak tengok lebih banyak butiran pasal Exora pergi sini tapi ada rangka je lagi. http://www.proton-edar.com.my/exora/

Tata!


ps: op op, ni ada gambar exora sebab rembat dari pakcik johnjenin. pakcik, saya curi nie.

7 comments:

JohnJenin said...

pakcik pon curi gambar tu dari email. hehe

besntya belon. showroom pakcik pegi tu takdak la pulak.

ouT oF My MinD said...

keta aku pun bleh pakai handfree..dan perbualan didengari di speaker kereta. tapi disebabkan hanpone aku tak canggih...tak dapat la nak buat demostrasi...
canggih tak keta aku...???

mizzy N Naderiey said...

kereta canggih, henpon tak. nguahahaha.

inur said...

uhuhu... duit beli hendpon cantek larik gi modify keta dier.. huwahahaha

mizzy N Naderiey said...

inur dearest, out of my mind bukan modify kereta. dia memilih menggunakan henpon tak canggih sebab barang yang lain canggih manggih.

F I Z A F E Y A said...

amboih glemer nye ko nad gi test duduk ixora hehehe; bwk ray ban sekalipatutnye...

mizzy N Naderiey said...

fizafeya sayang
mata biru mana boleh tutup dengan rayban, hilang glamer.

hELLO

hELLO
:D

Followers

Mereka Menyinggah