Pages

JANGAN TEGOR HOI@ Hoi hoyya hoi.

Pagi ni aku dok bercerita tentang tengok



1. Cinema dot com kata run time jangan tegur sejam 23 minit tapi aku rasa cam sejam seploh minit aje.


2. Masa awal cerita mayat nenek main cak cak dengan nadia M dan satu wayang keseraman sambil gelak gelak bodo. Lawak plak senario itu.


3. Orang belakang dengan suara ala noks berkata "Eee, kalau aku tak tengok." Aku pun SYYYHHH dengan kuatnya dan terus senyap lepas tu. Orang sebelah aku pulak dok "Stupid, Stupid" kan karekter dalam citer itu.


4. Oh my Julia Ziegler sangat sedap di mata jejaka.


5. Banyak close up muka Julia Ziegler yang menampakkan tekstur kulit dia. Heheheh takde la licin mana kulitnya, tapi aku rasa kulit nampak merana sebab mekap hantu yang tebal dan stress berlakon.


6. Kerasukan yang comey! Blue metallic lenses.


7. Pelakon utama, pengarah dan penulis skrip dia semua orang yang sama.


8. Muka Julia Ziegler masa baru sedar koma macam Sharifah Amani/Aleya dan masa-masa lain macam Raja Azmi plak.


9. Pelik la sebab jenazah tak dibacakan yassin secara terus menerus.


10. Huih, aku ni duk bercerita pasal muvi dengan bosannya pulak.




Ok la aku cerita dengan berhemah sikit.




Selepas dengan rajinnya aku cerita secara padat pada ny pagi ni masa dia tengah oles gincu kat depan cermin bermentol kaler2nya macam cermin primadona tu dia tanya jangan tegur tu apa?




seram dude nak balik naik lif, rumah dekat dengan tangga emergency. jiran aku dah blah tanpa pesanan pula tu. itu pun selepas setahun lebih kata nak pindah.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers