Pages

Perkara-perkara, yang aku kalau boleh tak nak pos langsung dalam ini blog

Post ini mereflek diri aku dan bukan pendapat aku tentang blog korang. So jangan salah tafsir pasal apa yang aku tulis ini sbb tadi ada orang dah tafsir. Pakai kamus dwibahasa terbitan mana pun aku tak tau. Tapi peduli la, di penghujung hari ini blog aku sooo suka hatila.

1. pasal bos aku. sbb kiteorang keje bahagian website. kalau aku beria-ia cerita pasal bos aku mesti suatu hari nanti dia akan dapat trace dan baca. tapi melainkan kalau benda itu rage nak mati punya isu mungkin aku akan reconsider.

2. perasaan tak puas hati kat adik-beradik dan kawan-kawan rapat aku. selagi tidak isu serius ok je kot tapi jika serius baik aku suarakan atau forever hold my peace dalam blog dan realiti.

3. komentari tak berasas pasal isu negara. sebab aku kan penj@wat @wam maka kena la pratikkan self censorship. dan sebagai ala-ala wartawan kena buat kajian dahulu sebelum cakap pasal satu2 isu itu.

4. pasal personal life husband aku. part ini aku kena cuba untuk tidak menulis sebab kadang2 ada terlepas juga. blog ini ialah mengenai aku dan oleh itu aku akan minimukan kehadiran dia dalam blog ini.

5. gambar2 yang aku curi dari tenet sbb takut la tau, sbb mana tau gambar tu ada hakcipta dan aku guna sukeati aje. kalau boleh aku nak guna gambar sendiri aje, kalau bolehlah. kalau tak mungkin kena langgar kot benda nie :P

ok itu aje. selamat makan tengah hari.

6 comments:

Azyze said...

aku dah buat number 2. so far takde reaction ganas mahupun overly compensating. Tapi aku perasan dia dah x tuju kucing sangat dah. dah paham kot :)

Naddy said...

heheheheh, ada kemajuan ekkk.

yoon see said...

Betullah statements ka atas.
Memang bukan sebarangan boleh di post di blog...

I know you love the mermaid bookmark. I will definitely reserve one for you in the next making. Sekarang, tak cukup lol....

ouT oF My MinD said...

ye ke darling....we'll seeeeeee

fnd said...

Kadang kita cerita pasal diri sendiri..tp terlibatkan personal life org..komplikated jugak jadinya.aku pun dah direct automatik post blog terus ke fesbuk...so kna jaga2 supaya takde yg sentap

Naddy said...

yoon see, thanks darling.

out of my mind, we'll seee heh. okeh.

fnd, haha. jangan harap aku nak post terus ke fb mcm ko. oh no. better be ala2 ghaib walaupun dah ada yang tau.

hELLO

hELLO
:D

Followers