Pages

Kursus

Semalam aku baru habis kursus 3 hari Team Building kat Negeri 9. Kursus ni sebenarnya dioffer kepada opismet aku tapi dia dah plan nak bercuti sejak sebulan yang lalu jadi aku tawar diri untuk ganti.

Aku pergi dengan suka hati bercampur nerbes sebab kursus ni banyak aktiviti outdoor dan aku pulak asyik berkecimpung dalam arena indoor je sepanjang tahun ini. Tapi, Alhamdulillah kursus pun dah selesai dan aku pun selamat tiba KL, cuci baju, makan megi assam laksa tanpa manggis dan semakin tan sekarang nie. Ala dah memang sedia tan pun kan.

Cerita pasal kursus tu memang banyak dan panjang-panjang macam rambut Rapunzel tapi aku nak cerita pas habis stadi untuk exam nanti. FYI, semasa kami kat sana kena tubuh team untuk laksana semua aktiviti yang dijadualkan. Sebahagian daripada identiti team ialah bendera untuk diangkut ke sana dan ke mari. Akhir kata beleklah dulu gambar bendera-bendera karya orang RTM ini.

1. Ini grup aku punya, RIMAU-Berani dan Tangkas.
Ada yang kata jari cacat, lantaklah. Aku rasa ok je.


2. Ni tok angkat punya, TOK MAU-Bijak Atas Kuat.


3. Ini WOLFMASTER - Gagah Berani Kuat,
bulu hitam dia tumbuh 24 jam selepas direka.


4. PIRANHA - Licik Agresif Peka


5. SCORPION - Berbisa daripada biasa


ps : Dengan ini ada 4 lagi hari kursus untuk dihadiri tahun ini. Ceh, macam nak penuhkan kuota je plak aku nie. Kursus apa patut aku jalani ya, mari mengkaji dalam kepala otak sendiri.

3 comments:

nooreen.rahman said...

kursus eh, ni hari buruh ni apa bikin? jom kite jumpe jumpe jalan jalan nak?

Naddy said...

aku kena stadi la nooreen, ada test sabtu nie.

nooreen.rahman said...

owh selamat berstadi lah ye! gambate~ heppp g stadi jgn main belog.

hELLO

hELLO
:D

Followers