Pages

Layan tag drpd NurD

1. Orang luar sana tak kenal kamu. Perjelaskan siapa kamu?
saya blogger umur 20s wanita kerja sama media pemerintah. hobi saya mengumpul barang, baju, buku dan majalah keluaran tempatan.

2. Sikap kamuh yang 'mantap'?
Mantap? umur saya yang mantap sebab sentiasa bertambah dan tak pernah kurang.

3. Sikap kamuh yang sangat jelek?
Jelek, sebab memilih bab makan. tak makan timun, jering, petai dan togeh.

4. Apa gajet yang sentiasa kamuh bawak?
telefon je. kamera selalu tinggal.

5. Dah berapa HP kamuh pakai selama neh? Senaraikan brands nye.
10. Nokia, Alcatel, alcatel, nokia, motorola, motorola, nokia, nokia, nokia

6. Siapa bestfriend kamuh?
Adik beradik aku dan dia tu, dia ni dan dia-dia.

7. Siapa yang kamuh sayang selain family kamuh?
Mereka yang sayang saya.

8. Kenapa kamuh sayang dia?
Sebab mereka sayang saya.

8. Lagik 10 tahun kamuh jadi apa?
sedekad lebih tua. peluk

9. Kata-kata hikmah yang pernah kamuh dengar & paling kamuh suka?
Negaraku, tanah tumpahnya darahku.

10. Dalam blog kamu, sudah ada berapa followers?
9 dan tima kasih la folo aku.

11. Senaraikan followers yang paling kamuh suka?
mereka yang tak kenal aku tapi nak follow.

12. Makhluk Tuhan Paling Hot yang mahu di tag:
mereka yang akan bersunat cuti sekolah nie. seriusly.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers