Pages

lecum lecum lecum u la la, this is not latin

"Burung kakak tua, hinggap di jendela, nenek sudah tua, giginya tinggal dua, lecum lecum lecum u lala, lecum lecum lecum u la la, lecum lecum lecum u la la, burung kakak tua."

My Akak invented dance steps with me for this song when I was six and she's nine. Now she's into DSLRs, Sony Playstations (PS3 and portabla) and busy preparing for her upcoming wedding and I'm busy thinking how the heck am I going to spice up my working life.

On the other hand it's the woman who maketh the work and not the work maketh the woman. Ok, ok, i get it.

ps: I was uploading Sheeda's "Angkat Kaki" video bila budak office aku komen "Wah, lagu tak boleh blah." Aku pelik la dengan term
"tak boleh blah" itu. Yang aku tau "Aku nak blah" bermaksud nak pergi, maka maksud term tadi tak boleh nak pergi ke? Pergi mana?
gelakguling

5 comments:

JohnJenin said...

Dangdut bagus. Dapat mengempiskan perut yang gendut

ouT oF My MinD said...

are u ok giel..???

Naddy said...

not ok, getting tue is hard work.

DrSam said...

dulu masa pencipta lagu ni cipta lagu tu, dia tak saspek dan tak tahu pun yang burung kakak tua tu ada selsema burung...sebab tu asyik lecum..lecum...tak habis-habis!

Naddy said...

dr sam, hahaha

hELLO

hELLO
:D

Followers