Pages

SIAPA NAK MENJUAL DI HARI PUSPANITA RTM, JUMAAT 29 MEI NI?

Hi, bros and babes. Cerita sebenarnya aku ada booking table nak menjual kat event Puspanita Jumaat 29 Mei ni, tapi disebabkan ada hal kena balik kampung maka aku tak jadi nak menjual. Jadi di sini aku nak tanya siapa nak menjual barang di rtm? Kalau nak sila email aku di ezrara@yahoo.com ok. Aku open sampai tengah hari Isnin ini sahaja sebelum aku cancelkan sama itu penganjur.

Satu table RM50, waktu operasi ialah 8 pagi ke 5 petang. Bayaran buat masa hari Jumaat itu kepada penganjur terus. Jangan tunggu lama-lama, aku nak cancel esok tengah hari. Tata!

4 comments:

DrSam said...

tarikh tu dah cuti sekolah, jadi balik kampung. Tak boleh den nak nolong. Sorry.

ouT oF My MinD said...

ADIK AKU KAWIN. SORRY

F I Z A F E said...

nad, seketul butang pun tade dah hehehe

Naddy said...

tu la, tinggal nama aje.

hELLO

hELLO
:D

Followers