Pages

Intan Izani, Sherry dan Ili S, lu bagi gua seminggu mcm tu ok

Kepada saudari bertiga, terima kasih la sebab sabar menunggu ketibaan frame-frame saudari. Dah nak dekat sebulan dah sejak keputusan itu diumumkan ye tapi batang kayu frame pun tidak kelihatan lagi. Sebenarnya aku dah siapkan dua minggu yang lalu tapi aku tak spray lagi utk bagi butang2 itu lekat kukuh di atas frama. Minggu nie aku pegi beli spray dan minggu depan aku posto pada korang ok.

Frame dihias butang sepadan dengan tagline frame aku Kancing Itu Butang!

See you later folks.


Ok ok, sneak peek untuk intan, sherry dan ili.


Teka mana satu korang punya?

8 comments:

intan izani said...

alahai, kiutnye,
intan tak kisah mana satu
saiz ape eh
intan nak g cuci gambar satu
leh letak terus nanti...

Sherry said...

wah cantik :)

umm.. guess saya.. pink punya.. hehe.. nampak side ada RRY :)

Sherry said...

semua cantik :) good job! :) thumbs up!

mizzyN said...

intan punya yang besar, adeh kena cek balik kang saiz apa.

mizzyN said...

sherry,

hehe guess again darling.

DrSam said...

beruntung tiga serangkai tu ye :)

Sherry said...

um... bukan pink frame punya?? then merah... frame :)

Ili Saharudin said...

semua pon santek~gud job la u! i teka yang paling besar mesti intan nye~warna pink..mizzyN, ili punye warna ijau tu kan?kan?kan> psst: i nye ijau ek? hehehehe...

hELLO

hELLO
:D

Followers