Pages

Dating dengan Yoon See di CM

Setelah berbulan bulan merancang nak jumpa Yoon See akhirnya aku jumpa juga dia di Pasar Seni haritu. Hi Yoon See, nice knowing you! Dia ialah tuan tanah greener pastures. Klik la klik la.

CM mcm gitu la rupanya.

Slalu pergi ikut oomm beli stok buku sewa/beli dia di Kedai Buku Uncle.



Sesi pertama - memecah ais.



Ni Yoon See in black and white.



Yoon See in colour.


Sesi kedua - Yoon See bagi aku hadiah.


Adegan aku membuka gift dengan efek sumbangan OOMM.


Aku dapat sebiji hand rest untuk masa guna mouse.
Thanks my dear new friend


Oh yeah in turn I gave her the book she won in my first give/away.



front

back



Last last,


sebelum buhbye bagi peace-peace pada camera.


Peace, peace dan peace!


Buh bye!

8 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

wahh..jumpe rakan blogger jugak nampaknye..=)

lawakla weh ko edit2 gmbar ko ngn member ko tuh..awat tak letak normal pic jerk..hihi..

nway, handrest tu mmg sgt cumei n nmpak besh!!

oohh..lagi satu..bile ko nk tukar gmbar banner atas blog tuh. syawal dh habis dh mizzyN oii...hee..

nooreen.rahman said...

comeyl ah lembu bulat bulat biru tu :)

ouT oF My MinD said...

kawan nadhrah tak ingin di kenali...

Naddy said...

lily, aku nak tukar dah tapi lupa nak edit yang baru.

nooreen, comeykan. tapi aku x pakai lagi.

out of my mind, kekal dalam misteri...

yoon see said...

Thanks mizzyN, nice meeting you all:)
All the photos also cun cun!
I like and can I use your photos here to post on my blog.
Thanks in advance.

By the way, I love the book a lot. Tapi malas nya saya, I only read two pages so far.
Actually, I jatuh sakit for the last two days....sekarang OK sikit.
Sekarang musim hujan, ingan bawa payung, jika tidak..macam saya...kena hujan...sakitlah tu!

Naddy said...

use it as u please yoon see. sorry 2 hear that u r not well. i bawak payung dlm henbeg tapi bila lunch henbeg tinggal so kalau hujan basah la sikit.

yoon see said...

Mizzyn, basah sikit pun tak baik....Thanks for letting me use your images.
I see tapi I tak ada payung kecil, kadang-kadang i pemalas, tak bawa payung, like that day i meet you pun tak bawa payung.
Tapi sekarang selalu hujan, I terpaksa bawa payung, jika tidak, nanti kena hujan sepuas-puas...suah juga!

Naddy said...

yoon see, ok. macam nasihat orang tua2 kalau basah kena hujan mesti mandi, jika tidak boleh kena demam.

hELLO

hELLO
:D

Followers