Pages

Gambar-Gambar Untuk Hari Ini

Aku menyelusuri ichc bila aku jumpa ini semua.

barack obama
Ngwah, ngwah (gelak). Aku percaya gerakan tangan perempuan tu kata-kata kotor.

funny pictures of dogs with captions
Comel muka doggy ni, sombong ye tanak sosej. Aku tak pernah cek laman web weight watchers tapi setau aku dia program nak menjaga berat badan dan sorang tukang cakap popularnya ialah Duchess Of York, Sarah Ferguson. Dia ex-wife kepada Prince Andrew iaitu adinda Putera Charles.

David Tree and Sam
Gambar ini telah ditampal di dada akhbar utama Malaysia. Ia juga dikaitkan dengan kontroversi layanan jahat pentangkap terhadap anjing-anjing liar baru-baru ni. Kata seorang pembaca paper yang menulis di satu akhbar ni, alangkah baiknya kalau anjing liar di negara kita juga dilayan sebaik ini.

funny pictures of dogs with captions
Sama juga layanan baik kepada semua benda di dunia ini.

Nadya Suleman
Terperanjat aku bila tau dia rembat sperma sedekah untuk mendapatkan kesemua anaknya. Anak memanglah anugerah tuhan tapi kalau macam ini mana boleh.

funny dog pictures with captions
Masa aku sekolah rendah aku pernah pinjam buku cerita pasal anjing bernama Sandy. Itu baru buku aje parents aku dah bagi warning macam-macam. Yela orang kata rumah tak masuk syurga kalau ada ikon anjing. Kalau la aku bawak satu beg penuh anjing mau nangis semua orang dalam rumah.
Cumel little doggie. Doggy anjing aku nak, doggie humping aku tak nak.

Obama pictures and McCain pictures
Lembu!

funny pictures of dogs with captions
Apa khabar!

Obama Pictures and McCain Pictures
Ahaha, ko tak boleh buat apa-apa pada aku. Ambik ni sebiji! Nyeh nyeh nyeh nyeh nyeh.

funny pictures of dogs with captions
Aku pun kadang-kadang buat gak posing begini. Yelah kalau ada gambar senget ni cover sikit mata kecik sebelah ke atau gigi senget 10 darjah ke barat dan timur. Cuba tengok gambar VIP dalam bilik mesyuarat, semua senget ke kiri/kanan, tak ada yang ambik depan-depan macam gambar passport. Kenapa? Aku pun tak cek lagi.

Baik ambil gambar kiri dari bawah ni.
Hihihi. Konon ayu dan jelitalah kalau ambil gambar dari angel atas padahal cliche gila dan nampak sangat kao (dan aku) seorang camwhore.

Mata dan pemerah pipi bukan perkara sebenar.


Obama Pictures and McCain Pictures
Drpd kiri: Bush Senior, Obama, Bush Junior, Bill dan siapa ni ye?


ps : Kredit : gambar-gambar politik/berita drpd http://punditkitchen.com/dan gambar doggy dari ihasahotdog.com.

0 comments:

hELLO

hELLO
:D

Followers