Pages

Mozac's Own Bachelor

Aku baru aje beli Cleo April 09 dan I think one ex-mozac is in it.
Lily, Ninie, Farah, Nooreen, Dayot, Achik betul tak?


Muka dia memang aku tak cam sebab dia bukan sebatch dengan aku.


Tapi nama itu sangat aku ingat sebab namanya lain daripada lain kat sekolah.
Masa belum matang dan tau apebenda, aku duk fikir bagaimana namanya sangat lain daripada sekalian nama di Tanah Malaya ini.


Lagi satu yang jadikan aku yakin dia ialah bambang x-mozac tu sebab umur dia 28, cuma tua setahun. Seingat aku budak bambang sekolah kita dulu tua satu tingkat je daripada kita kan? Lagi satu sebab dia budak kejuruteraan kimia, yolah majoriti budak sekolah aku ambil jurusan sains lepas sekolah.

Sebelum ni ada juga budak satu batch dengan Bambang ni bernama Davyndran Nair masuk Cleo's 50 Bujang ni juga. Bukan tahun lepas la sebab aku dah cek tak ada pun dalam majalah aku, mungkin tahun sebelum tu.

Anybody nak cadang atau bantah?

Mereview benda-benda ni seronok sebab dapat tengok perkembangan budak-budak x-mozac kat dunia ni. Jika dulu nampak pakai uniform aje dan duduklah beramai-ramai atas bukit tu tapi sekarang merata dunia mereka pergi dan bersuka ria.

12 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

Ye..ye..name itu mmg sgt familiar..
Aku rase memang ex-mozac. wlupon tak brape nk cam muka die, tp senyum die tu mcm biase nampak plak..hehehe..

N satu lagi, davyndran nair pon prnah jd 50 most eligable bachelor gak? skali lg, wlupon tak brape nk ingt raut wjh die, tp seingat aku ms skola dulu mmg tak brape nak ensem budak tu.hehehehe..

Naddy said...

eh dayn tu comel apa. si bambang ni ada salun dah, rasa cam nak pergi cari je kat mana. Boleh potong rambut.

ninieZUERYANNIE said...

a-aahh.. sgt familiar aa nama tuh.. kalo tgk nama tuh mmg sgt yakin je die budak mozac.. tp biler tgk muke die mmg lain giler.. mm dah touch up kot.. dah lame x nampak lagipon kan? dolu mase kat atas bukit tuh masing2 kanak2 lagi.. ahakss!

aku excited gak biler jumpe balik budak2 mozac nih.. yg paling aku x sangka, abraham budak batch bawah kite.. muda setahun dr kite.. kat skolah dulu ade ke die masuk nyanyi2 nih.. skali masuk OIAM la, AF la..

Naddy said...

abraham mana ni? lembut ke keras? macam ingat aje.

AchiQue said...

nama memang dah betul. tapi muka aku tak ingat. even ms kt mozac pun just kenal nama je. tapi setahu aku bambang tu abang angkat marini, ye tak? cuba tanya dia mungkin dia boleh bagi pengesahan.

hebat eh masuk jd cleo's eligible bachelor. masa nilah yg paling best untuk belek cleo. rambang mata tgk hot guys. hehe..

tapi tak tau lak davyn pernah tercalon.. abraham (mcm aku ingat muka budak ni) pernah masuk OIAM? which season?

Naddy said...

tanya kat friendster la kang.

AchiQue said...

ninie, puas aku google baru aku teringat pasal abraham. dulu (masa OIAM 2) aku syak jugak yg dia ni bdk mozac tapi sebab dia jd penyanyi club aku jadi musykil. i mean, takkan la budak mozac nk jd penyanyi kelab pulak kan? macam tak logik jugak. rupanya betul dia budak mozac. tapi aku tak suka pun dia dalam OIAM tu. hehe...

Naddy said...

Abraham geng aris kan?

AchiQue said...

betul la tuh. geng aris, azhar dan yg sewaktu dengannya.

Naddy said...

betul la nie bambang, aku tengok serupa dgn yg dlam facebook.

akubisikdisini said...

alah...bambang nih dulu takla berisi cani...kirenye...skang lg ade rupe..ade gaye..ngahahah..ko tgkla..hair stylist..wah!

Naddy said...

dulu kurus siut. tu la hair stylist, dah jadi metroseksual dah.

hELLO

hELLO
:D

Followers