Pages

tagged by lily

Kena tag dengan lily. Tapi sebenarnya nooreen dah tag gue dalam fb.
Ok layan la.

TAG 1

Mari menjawab soalan dalam Bahasa Malaysia.
1. Bekas kekasih saya adalah : orang lelaki
2. Saya sedang mendengar : Pengantin Bersanding oleh Jasni
3. Mungkin saya patut: Transfer HIDS saya setelah mesin clear
4. Saya suka : makan
5.Sahabat-sahabat baik saya : semua saya sayang
6.Saya tak paham : sejarah
7.Saya kehilangan : shawl kesayangan saya dalam teksi
8.Ramai yang berkata : pukul berapa balik ni?
9.Makna nama saya : yang terserlah
10.Cinta itu adalah : lesen untuk percaya
11.Di suatu tempat, seseorang sedang : ketuk story
12.Saya akan cuba : settlekan tape aku hari ini jugak
13.Ayat SELAMANYA membawa maksud : lagu Innuendo
14.Telefon bimbit saya : polifonik
15.Bila saya terjaga dari tidur : Saya ukur kadar keterangan dunia dan ukur kemengantukan sama ada nak tidur balik atau bangun dan buat kerja
16.Saya paling meluat apabila : terkunyah cili padi, pedas siut
17.Pesta/Parti adalah : makan-makan, berdansa dan lagu-lagu
18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : kucing.
19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : 20 an
20.Hari ini : Selasa, hari tengok Ugly Betty
21.Malam ini saya akan : tengok tv
22.Esok pula saya akan : bekerja
23.Saya betul-betul inginkan : keamanan dunia, semua orang hidup bertolak ansur
24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : sebab nak cuci muka
25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : pusat membeli belah
26.Makanan Barat atau Jepun : barat
27.Bilik yang terang atau gelap: terang
28.Makanan segera adalah : KFC
29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? Tengok gambar.
30.Siapa yang anda nak Tag? Kejap ek, tengok kat hujung nanti.

TAG2
1. Apakah perasaan anda sekarang? Lenguh la sbb duduk depan pc sehari.
2. Saya nak makan? KFC lagi.
3. Saya tak suka? Jagung, petai, jeringm, togeh dan betik.
4. Impian saya? Nak buat bisnes yang sesuai dengan jiwa saya
5. haiwan yg saya tak suka? cicak dan lipas.
6. Saya harapkan? naik pangkat secepat 200km sejam.
7. Jika boleh putarkan masa? saya teringin nak tgk saat JFK kena tembak, sejarah oo.
8. Saya pada 10 tahun akan datang? Dah berumur 10 plas
9. Handphone saya adalah sebuah? nokya.
10. Saya pernah bercinta sebanyak? hihihi
11. Kawan-kawan saya? semua dah tua hahha
12. Pernah dikhianati? takde
13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? Buat bodo

14. Senaraikan 8 orang untuk di tag?
Ha sekarang baru bleh tag mereka.

1. Farah Syhh yang suka bisik-bisik tu
2. Yoon See, kawan siberku yang kreatif!
3. Noridah Che Yunos, sebab dia malas layan tag.
4. Dayah
5. Fariena yang follow aku
6. Cikgu Zura
7. Ely, layan mana yang tak layan lagie la.
8. Hana!
9. Wawa, bakal ibu,

6 comments:

ouT oF My MinD said...

terima kasih sbb ingat aku.
tp cam biasa...aku malas nak layan....
bunuh tag bunug tag

azyze gomez said...

ada yang aku dah buat dalam Fb. aku jawab yang lain je la ek :)

mizzyN said...

ida, snti-tag betul.

azyze, ok bebeh. when u are pree la.

mizzyN said...

anti-tag.

nooreen.rahman said...

o yeah~

yoon see said...

Thanks mizzyn
OK, I akan jawap ...

hELLO

hELLO
:D

Followers